דלקת שלא עוברת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת מסג' פרוסטטי יש לי דלקת בעקמונית דלקת שהרופא הגדיר דלקת חריפה עם שני חיידקים הטיפול אופלודקס 6 שבועות במסג' החוזר המצב היה יותר טוב אבל עדיין יש חיידקים (בכמות קטנה יותר- אבל יש ) חיידק אחד שהיה בהתחלה נעלם (קלבלסיה) ויש אחד חדש אינטרובקטור ה E-COLI נשאר (מהתרבית הראשונה . שוב הרופא נתן לי אופלודקס 6 שבועות (4 כדורים שבוע 1 3 שבוע 2 ו 4 שבועות 2 ) והוא אמר לי שהדלקת הזאת היא הרבה זמן וצריך זמן עד שהיא תעבור . האם הטיפול שאני מקבל פעם שנייה אופלודקס יעיל . החיידקים לא היו אמורים להעלם בטיפול הראשון ? הופניתי גם לבדיקה הזאת בגלל בעיות פוריות אני חייב לטפל בזה מה אני יעשה אם שוב זה לא יעבור ?
שלום משה, אם בודדו אצלך חיידקים- אזי סביר שגם נבדקה רגישותם לתרופות שונות, לרבות זו שאתה מקבל. אם אמנם החיידקים הנ"ל רגישים לתרופה אופלודקס אזי יש לקוות שטיפול ממושך בתרופה זו יסיע בידך להתגבר על הזיהום. הרבה בריאות אפי