פוליו
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך הבת שלי קיבלה חיסון פוליו ,טיפות וזריקה , כל זה לפני שבוע , האחות אמרה לנו להחליף רק עם כפפות ולשטוף מייד בסבון את החיתולים . לא ממש הקפדנו על זה ,היום תקף אותי כאב בטן חריף שלא עובר ממש אלא בא והולך לסרוגין. האם יכול להיות שנדבקתי?, אם כן מה התסמינים ?, אני בן 30 יליד 74 ואמא שלי לא זוכרת אם בזמני היה חיסון לפוליו ואם קיבלתי אותו .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אסף, סביר שחוסנת בילדותך כנגד פוליו, ובכל מקרה כאבי בטן חריפים אינם סימפטום אופייני למחלה זו. הרבה בריאות אפי