מה לגבי עלייה במשקל בזמן גמילה???

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

18/08/2011 | 09:37 | מאת: תותי

אני בת 44 מעשנת כבר יותר מ-20 שנה. חיה חיים די בריאים... אוכלת בריא, מתאמנת הרבה (רצה כל יום 10 ק"מ + פילאטיס 3 פעמים בשבוע). רק לאחרונה התחלתי לחשוב על הפסקת עישון. הפחד הגדול שלי הוא עלייה במשקל. האם אפשר למנוע זאת ואיך?

לקריאה נוספת והעמקה

השאלה שלך היא שאלה חשובה ובמקום הממוצע מדבר על עליה של 5 קילו כעבור חצי שנה של גמילה התייחסתי רבות לעניין במאמרים שונים באתרים שונים שמרוכזים באתרי www.refoua.co.il + חומר מובנה באתר + מספר כתבות בעניין שרשומות שם ב " כתבות על עישון " מוזמנת לקרוא לקראת הגמילה שלך שיהיה בהצלחה

18/08/2011 | 10:12 | מאת: תותי

אני יודעת שיש הסוברים שלאחר גמילה מעישון מופר איזון בגוף היכול להוביל לפריצה של מחלות... ???

18/08/2011 | 14:38 | מאת: מישהו

בת 44, גם מעשנת וגם רצה כל יום 10 קילומטר..וזה עוד לפני הפילטיס. נראה שאת בכושר נפלא. ועכשיו שתפסיקי לעשן..בכלל תהיי מטוס סילון. הסוד איך שומרים על גזרה יפה, גם שנהיים מבוגרים, זה אורח חיים ספורטיבי שכולל אירובי+כוח+תזונה. מדובר על שילוב בין אימון אירובי לסוגיו השונים כמו ריצה, רכיבה על אופנים וכולי עם אימוני כוח ו/או פילטיס עם תזונה. לכן, ההצעה שלי לכל אלו שמפסיקים לעשן וחוששים מהשמנה, שמבוססת על הניסיון האישי שלי כמעשן כבד לשעבר, זה להתחיל לעשות ספורט+תזונה. היפה אצלך, שאת כבר עושה ספורט. ולא רק זה את רצה המון מה שגורם להוצאה קלורית יפה. כל מה שנשאר לך זה לבדוק את התזונה שלך ואין לי ספק שאם כמויות ספורט כאלו, גם תוכלי לאכול יפה וגם לשמור על הגיזרה. תזונה אצלך חשובה מסיבה אחרת, שכן את צריכה להקפיד לאכול מספיק חלבון.

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?