פצעים בעקבות הפסקת שימוש בגלולות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני 5 חודשים בערך הפסקתי לקחת גלולות, ומאז הפנים שלי מלאות בפצעים. מעולם לא היו לי פצעים, אפילו לא בגיל ההתבגרות. רופא עור המליץ לי לקחת רואוקוטן. אני די חוששת להתחיל לקחת בקיץ מאחר ואני בהירת עור וידוע לי כי לא מומלץ כלל להחשף לשמש עם התרופה. שאלתי היא האם אכן כדאי לחכות ? כמו כן האם התרופה מעלימה צלקות שכבר קיימות ? האם חזרה לגלולות יכולה להסדיר את המצב כמו הטיפול התרופתי ? אין לי בעיה לחזור לגלולות
את יכולה לקחת רואקוטן בקיץ כל זמן שלא משתזפת אבל רואקוטן לא מרפא צלקות. את יכולה גם לחזור לגלולות, אם רופא הנשים שלך מסכים לזה. קימת גם אפשרות של טיפול פוטודינמי יעיל אותו אני מבצעת באסף-הרופא ואם מענין אותך את מוזמנת ליעוץ 08-9779981