המנגיומה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת חודשיים ויש לה המנגיומה על המצח מעל הגבה. בימים הראשונים אחרי שהיא נולדה זה הופיע לה ככתם אדום קטן ושטוח אך מאז הכתם גדל מאד ונעשה בולט. רופא הילדים אמר לי שזה יעלם עד גיל 10. בגלל שהכתם הולך וגדל רציתי לשאול אם אין אפשרות לטיפול מלבד לשבת ולחכות? האם יש סיכוי שזה יעלם לפני גיל 10? האם אני צריכה לפנות לרופא עור או לכירוג? והאם הכתם יעלם לחלוטין ולא ישאיר סימן בעור?
לקריאה נוספת והעמקה
המאנגיומה חולפת לרוב עד גיל 6. במקרים שאין התקדמות אז מטפלים עם הזרקות סטרואידים לייזר או ניתוח. באופן כללי רופא הילדים צודק. תוכלי לקבל עוד דעה דרך בדיקה אצל רופא עור.