שאלה לרופאי עור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום חטפתי משהו ,כפות רגלי מתקלפות.בהתחלה הופיעו כמו בועות נורא מכוער ומתקלף בקלות עד שמגיע לאיפה שכואב ואני פוצעת את עצמי אני עם נעלי ספורט הרבה שעות,,ובגלל שקר לי אני לובשת גרביון ועל זה עוד זוג גרביים, אולי בגלל הגרביון???? אין לי זמן ללכת לרופא אני חייבת לעבוד עם נעלי ספורט מה עלי לעשות????? תודה הדר
נשמע כמו יבלות מעמידה ממושכת מדי ונעליים לא מתאימות ולוחצות. תצטרכי להבדק אצל רופא ולקחת חופשת מחלה כדי לתת מנוחה ואורור לרגליים אחרת לא ירפא. עדיף שזה יהיה רופא עור כדי לשלול דברים אחרים. כאשר תחזרי לעבוד תקפידי על נעל רחבה, גרביים מכותנה, ועדיף ללבוש תפרים בחוץ(גרב הפוכה) כדי למנוע לחץ על העור בנקודות אלו.