שלום,יש לי כמה שאלות שמאוד דחופות לי..:)
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעוניינת לשאול לגבי-הצלוליט.. עכשיו לקראת הקיץ אני משתזפת ושאלתי לגבי השיזוף זו.. האם השיזוף עוזר לטשטושש רק בלבד סימני המתיחה-הצלוליט?.. רק לטשטושם ולא להשמידם!!.. ואני מעוניינת בבקשה לקבל עצות לגבי סימני המתיחה שנמצאים לי בכמה חלקים שנראים לעין בגופי.. אז כיצד אני יכולה לטשטש אותם?:S... אני לא יודעת מה לעשות לגבי כול זה-אני לפעמים מתביישת:(.. תודה מראש!
שיזוף לא מטפל בסימני מתיחה. יתכן שבגלל שיפור הגון, פחות יראו לעין עד שהשיזוף ירד. בנוסף, שיזוף גורם נזקים כגון הזדקנות מוקדמת של העור והתפתחות כתמים או גידולים. קימים היום מכשירים שמיועדים לשפר סימני מתיחה כגון לייזר 1540 נ'מ, והם עוזרים בחלק מהמקרים. יש גם קרמים כגון מטריקוטן שמסיעים לפעמים. ככלל, סמני מתיחה זו אחת הבעיות האסתטיות הקשות לשיפור, ובודאי אי אפשר להעלים אותם.