אניגיומות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי נקודות אדומות על העור בעיקר על החזה בטן וידיים. רופא העור אמר לי שניתן לטפל בלייזר או מחט חשמלית וקוסמטיקאית הציעה לי טיפול במחט חשמלית.משיטוט באינטרנט גיליתי שנקודות נקראות אניגיומות שאלתי היא האם ניתן לטפל בכך בטיפול פוטודינמי ואם לא מה עדיף לייזר או מחט חשמלית? תודה
במרבית המאנגיומות אפשר לטפל ע'י לייזר או מחט חשמלית. לא משנה מה תבחרי אלא המיומנות ודיוק העבודה של המטפל. תמיד תשאר צלקת קטנה, אז תלכי למישהו שאת סומכת על מקצועיותו כדי לקבל את התוצאה הכי יפה. היתרון של טיפול פוטודינמי שאינו משאיר צלקת אבל הוא אינו מתאים לכל המאנגיומה. צריך לבדוק קודם.