יבלת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לפני כחודש יצאה לי יבלת באזור הבוהן העור התקשה ונוצרה מעין עין באמצע היבלת,היבלת כואבת לי,כפניתי לרופא עור טופלתי ע'י משחת טריאלון פעמים ביום אך ללא שינוי. רציתי לדעת באם קיים טיפול ביבלות ,פרט למשחה שנתנה לי? תודה רבה מצפה לתשובה במהרה.
או יבלת וירלית יכולה להיות מטופלת בהצלחה ע'י טיפול פוטודינמי שתוכלי לקרוא עליו יותר באתר של אסף הרופא. יש גם יבלות מלחץ ובהן מטפלים ע'י חבישות רכות, נעל פתוחה, או נעל אורטופדית מתאימה.
היבלת לא אובחנה כיבלת ויראלית ומיקומה בבוהן יד שמאל המקום מעט מודלק ולכן טופלתי בתריאלון אך אינו מרפא ומכווץ את היבלת,האם קיים טיפול לבעייתי? אודה לתשובתך