rosai dorfman בעור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הסרתי נגע, בצד ימין של הבטן (מתחת לבית לזרוע). האבחנה היא: cutaneous rosai dorfman disease ,margins are free they are positiv for s-100 AND cd - 68, melan a stain is negative. פניתי לרפא המטפל ולרופא עור, שניהם לא מכירים וניסו להסביר לי מה שהבינו מקריאה באינטרנט ובספר,יצאתי מבולבל ומודאג. האם את יכול/ה להבהיר לי במה מדובר,או היכן אני צריך להמשיך בירור? תודה מראש
צחי אני מודה לך שאתה מידע אותי ש2 רופאי עור לא מכירים את המחלה, כי חסכת לי את המבוכה שגם אני לא. אני יכולה לעודד אותך שאם היה מדובר במשהו מאד מסוכן כולנו היינו מכירים. כדאי שתדבר עם הרופא הפתולוג שקבע את האבחנה לפי הבדיקה שלך (חתום על התשובה) ותשאל לפי הידע שלו מה המשמעות ומה עליך לעשות בהמשך (עוד בירור ? בדיקות? או כלום).