verruca vulgaris
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפניי כחודש עברתי נתוח להסרת הנ"ל(פפילומה) על העפעף, ממש בין הריסים. הניתוח נעשה ע"י רופא עיניים מנתח.התשובה הפתולוגית היתה VERRUCA VULGARIS. נכון לעכשיו שוב צמח הנגע הזה והינו ממש ממש קטן. פניתי שוב לרופא העיניים והוא קבע שיכול להיות שזה ויראלי. האם כך הדבר? הוא ביקש שאעמוד במעקב לראות אם זה שוב גודל. והיה וכן,האם יש דרך להסיר את הנגע הזה ללא נתוח? עליי לציין שבתחילה הייתי אצל רופא עור, ומאחר והנגע הזה ממש על העפעף הוא היפנה אותי לרופע עיניים מנתח. תודה על תשובתך.
מנסיוני טיפול פוטודינמי מצוין ליבלות ונגעים וירליים כגון ורוקה וולגריס וקונדילומות אלא שאינו מתאים באיזור העין. לכן תצטרכי להמשיך להעזר ברופא העיניים שמטפל בך, אולקבל חות דעת מרופא עיניים/עור אחר. בהצלחה