פוטותרפיה לאטופיק דרמטיטיס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברתי בערך 30 טיפולים שנמשכו על פני 7 חודשים.(פעם אחת היתה הפסקה של חודש,בהתחלה רוב הטיפולים היו פעם-פעמים בשבוע ולקרשאת הסוף הם היו3 פעמים בשבוע) הטיפול שיפר מאוד את מצב העור שהיה עם פצעים פתוחים,מדממים ומזוהמים לעיתים ומפרישים. רציתי לשאול כמה זמן מחזיק בד"כ טיפול פוטותרפיה(אני כבר 9 חודשים אחרי סיום הטיפולים) אני צריכה להפסיק את הפרדניזון שנתנו לי למחלה(הירדיה בו היתה מאוד הדרגתית)ומפחדת שהכול יחזור לקודמו. אשמח לתשובה
ולכן אתר זה אינו מטפל במחלה זו. פוטותרפיה שקיבלת מבוססת על אור UV, וטיפול פוטודינמי על משחה שנספגת בנגעים ומופעלת ע'י אור אדום, לרוב טיפול יחיד. נראה לי שאף אחד לא יכול לתת לך תשובה לשאלה שלך, שכן התגובות לפוטותרפיה שונות בין המקרים, וחלק מהמטופלים נהנים תקופות ארוכות. תשארי אופטימית, ובהצלחה.