טרידרם וביפונזול
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי לפני כעשרה ימים יצאה לי שפשפת בעקבות הליכה מרובה. פניתי לרופאת עור שרשמה לי 2 משחות אחת טירדרם פעמיים ביום לשבוע, וביפונזול פעמיים ביום לעשרה ימים. אבל לא הבנתי אם אני צריך לשים את הטרידרם לשבוע ואחרי זה את הביפונזול לעשרה ימים אווווו לשים את זה אחד על השני פשוט את הטרידרם להמשיך שבוע ואת הביפנזול לעשרה ימים. מישהו יכול לעזור לי בבקשה ?
לקריאה נוספת והעמקה
הפורום מתמקד במחלות שמטופלות בשייטה הפותודינמית כגון BOWEN, SCC סבוריאה ועוד ופטרת לא מטופלת בשיטה זו. כדאי שתתקשר לרופאה עור שלך טלפונית, ותשאל למה היא התכונה. בהצלחה