יבלות שטוחות בפנים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובלת מיבלות שטוחות בפנים בעיקר מסביב לעיניים ומאוד מציק לי אסתטית, רופא העור הציע לי לעשות חנקן נוזלי, אך הוא משאיר כתמים, כרגע אני משתמשת במשחה RETAVIT 0.5% היא גורמת לקילוף של היבלות ומשטיחה אותן, הבעיה היא שהמשחה גורמת לי לגירוי עור וכשאני מפסיקה אותה - היבלות חוזרות, האם יש איזשהו טיפול יעיל לכך, להעלים את היבלות? אשמח לקבל תגובה למייל תודה מראש.
לא ברור ממה שכתבת, אבל אם מדובר ביבלות וירליות, בחלק מהמקרים היבלות נעלמות ספונטני תוך שנים בודדות. מה שהציע לך רופא העור, טיפול בחנקן נוזלי זו אפשרות לסוגים שונים של יבלות ולא רק וירליות. טיפול פוטודינמי יכול לעזור ליבלות וירליות ותוכלי לקרוא עליו באתר של אסף הרופא.