כסיסת ציפורניים אובססיבית

דיון מתוך פורום  טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור

22/10/2009 | 15:31 | מאת: רייצ'ל

שלום. לא יודעת אם אני בפורום הנכון אבל בכל אופן : אני בת 22 כל חיי כוססת ציפורניים,אוכלת ציפורניים, מזניחה,פוצעת, ו....התחלתי ללמוד מזכירות רפואית והסבירו לנו כמה משמעות גדולה יש לאסתטיקה חיצונית, והחלטתי להתחיל לטפל בעצמי ובגוף שלי. תירוץ מספיק טוב לא? :)))) אני מחפשת מקום שיכוון אותי למקור של טיפול ושיקום בנושא כל טוב!!

לקריאה נוספת והעמקה

פורום זה לא עוסק בכסיסת ציפורניים, וזה לא תחום העיסוק שלי. בהצלחה בלימודים וטיפוח עצמך.

12/03/2011 | 02:12 | מאת: דוד ורדי

רייצ'ל שלום רב, אני מנכ"ל Nbite אני מציע שתיכנסי לאתר שלנו www.Nbite.co.il הבאנו לארץ שיטה חדשנית לגמילה מוחלטת מכסיסת ציפורניים עם 97% הצלחה. אנחנו נתאים לך התקן דנטלי מיוחד אשר ימנע ממך את היכולת לכסוס לחלוטין. לאחר כ-4 עד 8 שבועות הדחף לכסוס יפסיק לתמיד, ההתקן שקוף לחלוטין הוא בלתי נראה, הוא לא מפריע לדיבור ולאחר כ-4 -8 שבועות לא תשתמשי בו יותר לעולם. אם לא תיגמלי כל כספך יוחזר בחזרה. יש באתר המון שאלות ותשובות, הסבר על התופעה ועל אופן הטיפול, מדוע השיטה עובדת ומה נדרש מהמטופל. נשמח לסייע לך דוד ורדי מנכ"ל Nbite http://www.nbite.co.il

מנהל פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור