שאלות לרופאה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ששלום רב,אני בת 33 ,סובלת מהידרדניטיס סופורטיבה באיזור שד ימני מדיאלי, כלומר מהתלקחויות חוזרות של זיהומים ומורסות בשד ימין-מדיאלי, טופלתי עד כה באנטיביוטיקה וניקוזים, (כולל ניתוחון קטן לפני כ-5 שנים מכיוון שהייתי בהריון), עכשיו הופנתי לניתוח להוצאת הזיהום בהדסה עין כרם הכולל הרדמה מקומית ואישפוז. שאלותי הם- האם טיפול פוטודינמי יכול לעזור לי כדי שלא אצטרך ניתוח, מה הסיכויים שהזיהומים לא יחזרו יותר אחרי הטיפול ובמה זה כרוך? ועוד שאלה - האם יש בעיה לעשות את הטיפול בהריון או מפריע לכניסה להריון? (אני פשוט מעוניינת עכשיו בהריון ולכן גם הדחיפות שלי לעשות את הניתוח או את הטיפול הפוטודינאמי). אודה על התשובות והעזרה.