verruca vulgaris
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר! עשיתי לפני 4 ימים טיפול בחנקן נוזלי להורדת היבלת מאצבע יד שמאל. הד"ר הזהירה אותי שיצמח לי יבלת גדולה ולא נעימה למראה ושהיא תנשור לאחר 3 ימים. עברו כבר 4 ימים והיבלת שצמחה בהחלט גדולה ולא נעימה למראה, אך גם כואבת ונוצר מסביבה, בצמוד לאצבע, חישוק של מה שנראה כמו דם קרוש. רציתי לדעת מה אני אמור לעשות בנוגע ליבלת, האם לחטא מחט באלכוהול ולנקז? להמתין? חשוב לציין שאני חייל כך שאני לא יכול לפנות לאיזו מרפאה שאני רוצה ומתי שאני רוצה. תודה רבה!! אלעד.
חשוב שלא תהיה הרופא של עצמך ותנקז במיוחד לא בתנאי שטח. זה עלול להביא לזיהום משני ונזק. תוכל להתיעץ עם רופא המרפאה, ולקבל פטור מתנאי לכלוך למספר ימים, וכן לשים 3 פעמים ביום יוד חום כדי למנוע זיהום. המצב צריך להשתפר תוך מספר ימים, ואם להבדיל מחמיר עליך לעמוד על הפניה לרופא עור, או למיון.