נגע MILIA על האף
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב גדלה לי MILIA על האף- זאת אני יודע לאחר שהייתי אצל פלסטיקאי בקופת החולים שלי. התייעצתי איתו לגבי הסרתה, והוא הפנה אותי לגורמים פרטיים מאחר והסרת MILIA לא נעשית בקופת חולים כללית. שאלתי היא כזאת: האם ניתן לעבור אצלכם טיפול כלשהו להסרת הנגע הזה? האם זה כדאי בכלל מבחינת התוצאה? האם הנגע מהסוג הזה עשוי בכלל "להיעלם" אחרי תקופת זמן מסוימת? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
טיפול פוטודינמי לא יועיל למיליום אלא להבדיל למחלות כגון נימים, אקנה רוזציאה, יבלות וירליות. את המיליום אפשר לפתוח ולנקז את תוכנו, התוצאה יפה וחלקה, אבל לפעמים חוזר.