מולוסקום
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול עברתי טיפול בלייזר להסרת מולוסקום (כ- 10 יבלות המרוכזות על הפין) כבר אתמול בערב הופיעה נפיחות על הפין (אני מניח כתוצאה מזריקות ההרדמה) האם אכן מדובר בנפיחות טבעית (יש לציין שהמקום לא כואב ומטופל במשחה אנטיביוטית)? תוך כמה ימים הנפיחות אמורה להעלם?
לפי התיאור שלך מדובר בקונדילומות, יבלות וירליות על איבר המין. מולוסקום הם שלפוחיות ויבלות מהוירוס במקומות שונים בגוף ויותר בילדים. לאחר טיפול לייזר בהחלט יתכן 5 ימים של אודם או נפיחות. בגלל שהמקום באופן טבעי פחות נקי ויותר רגיש עדיף להבדק ע'י רופא לודא שאין זיהום. בהצלחה בטיפול. לידיעתך,גם טיפול פוטודינמי יעיל לקונדילומות ותוכל לקרוא עליו באתר של אסף הרופא.