צלוליטיס ברגל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אבי בן 80 וסובל בחודשים האחרונים מצלוליטיס ברגל. הרגל נפוחה מאוד ואדומה ובשבוע האחרון הנגע אף התפשט לאיזור השוק. לכל אורך חודשים אלה אבי אושפז מספר פעמים בבית החולים עקב חום חוזר ונשנה עקב הזיהום וקיבל אנטיביוטיקה דרך הוריד. פעם הרגל אדומה פחות ופעם אדומה יותר אבל בעצם היא לא מתרפאת לגמרי ותמיד האודם והחום חוזרים כל שבוע,על אף שאבי נוטל אניביוטיקה דרך הפה. האם בעצם אין פתרון סופי וחד משמעי לבעיה זו? כיצד ניתן להפטר אחת ולתמיד מהדבר הזה? תודה.
אלא רק במחלות שניתנות לטיפול ע'י טיפול פוטודינמי. יש הרבה פורומים עור כלליים שבהם אולי תוכל לקבל תשובה. הרבה בריאות לכם.