לא מרגישה את האצבע בגלל צריבת יבלת - עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי יבלת וירלית שחוזרת לי אחת לשנה כל פעם באצבע אחרת הלכתי השנה לרופאת עור עקב שתי יבלות בזרת ובקמיצה היא צרבה לי את היבלות עם חנקן חמצני משום מה היבלת בזרת כאבה לי יותר בשעת הצריה ושיצאתי מהרופאה שמתי לב שאני לא חשה את החלק העליון של הזרת מהיבלת ומעלה. הצריבה נעשתה ביום שלישי והיום כבר יום חמישי האם זה הגיוני? האם זה תקין? את הקמיצה אני מרגישה ולא זכור לי שאיבדתי תחושה בעבר עקב צריבת יבלת!
לקריאה נוספת והעמקה
תופעה לא מובנת. עלייך לחזור בהקדם לבדיקת רופא. אולי נפיחות או זיהום באצבע עם לחץ על העצב.