יבלות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי בת ה 10 הופיעו יבלות מרובות על הברך בטיפול משחתי הן "ניצרבו" אבל הופיעו שוב חדשות רופא עור צרב אותן שוב ועוד בתרם החלימו יצאו שוב חדשים האם ידועה הסיבה להופעתן האם יש לבצע בדיקות מעמיקות לבירור ? האם כל שנותר לעשות הוא לצרוב אותן שוב ושוב בתודה האב המודאג
טיפול מומלץ במולוסקום כך זה נקרא במשחות טבעיות תמצא באתר מחלות עור אלטרנטיבי המצורף זה הטיפול היחיד בעולם WWW.RAMIMOR.CO.IL
כנראה יבלות וירליות. במקרים רבים הן נסוגות ספונטני תוך 3 שנים. טיפול פוטודינמי יעיל מאד אבל לא מבוצע בילדים. האבחנה קלינית ע'פ בדיקת רופא עור ולא צריך בדיקות מעמיקות. בהצלחה.