בעיית שפתיים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי נוהג לקלף את עור השפתיים שלי באופן קבוע (אין לי מושג למה). יום אחד החלטתי להפסיק ולתת לו לגדול בחזרה. מה שקורה לי מאז (כבר מעל שנה) הוא שהעור מתחיל לצמוח כל פעם ואחרי יום יומיים העור מתחיל להתייבש ולהינתק משכבת העור שמתחתיו עד שלבסוף הוא נושר לגמרי, בדרך כלל אחרי מקלחת או צחצוח שיניים. ניסיתי להשתמש בכל מיני שפתוני לחות ומשחות על בסיס וזלין. זה עוזר קצת ומאריך את התהליך בכמה ימים אבל לבסוף העור נושר ואני חוזר למצב הראשוני. דיברתי על הבעיה עם רופא עור פעם והוא לא ידע מה לעשות. מה אני יכול לעשות? תמונות: http://www.zix.co.il/images/z-57223711.jpg http://www.zix.co.il/images/z-54333229.jpg http://www.zix.co.il/images/z-29784246.jpg
אל תנשוך את השפתיים, אל תלקק ואל תיגע. ובנוסף תרכוש בבית מרקחת שפתון עם מקדם הגנה גבוה נגד שמש ותמרח אותו מספר פעמים ביום.