נגע בקרקפת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה הופיע לי נגע אדמומי בקרקפת ממש בקודקוד הראש.הפצע אינו מגרד ואינו כואב אבל זה הטריד אותי לכן הלכתי לרופא עור שנתן לי אנטיביוטיקה(צפורל) ומשחה(בטאקורטן) אבל אחרי שבוע עדיין הנגע לא נעלם האדמומיות נשארה באותו צבע וכך גם הנפיחות.עליי לציין שכבר כמה שבועות שהפצע באותו מצב ואין מוגלתיות.. אגב באיזור הנגע אין שערות..הרופא עור אמר שמדובר כניראה בבצס ואין לי מה לדאוג אבל הפנה אותי בכל זאת לרופא פלסטי שאמר שכרגע אני אמשיך בטיפול במשחה ושאחזור אליו עוד חודש להמשך מעקב ואם יהיה צורך לביופסיה.דר אם תוכלי להגיד לי במה מדובר כי זה מתחיל להטריד אותי...האם ידוע לך על מחלות עור שמופיעות בקרקפת ואם כן זה תואם את מה שאני מתאר פה?
למה רופא פלסטי? אם אפשר לדעת מה ההבדל בין רופא פלסטי לרופא עור.?