יבלת בפנים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כחצי שנה-שנה יצא לי מה שנראה כפצע, אחרי כחודש כבר נראה כמו יבלת, אחרי מספר שבועות הופיעה עוד אחת לידה, ואח"כ עוד בליטות קטנות. רופאת העור המליצה לי על טיפול בחנקן. האם זה ישאיר צלקת? האם יש טיפול אחר ביבלות בפנים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
האם היבלות שיש לך אובחנו כוירליות? ליבלות וירליות טיפול פוטודינמי מצוין ואינו משאיר צלקת. תוכלי לקרוא עוד על הטיפול באתר של אסף הרופא שכתובתו תחת הפרטים שלי משמאל. יש אפשרות לנסות טיפול בחנקן ואין באפשרותי לאמר לך אם ישאיר צלקת או לא כי 2 האפשרויות קימות, שאלה מה סוג העור, עוביו, המיומנות והעדינות של המבצע ועוד.