נימים ומולוסקום
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לביתי (7) התפתו בשנה האחרונה שני נגעים: 1. על הפנים התפתחה נקודה אדומה, שממנה יוצאים הרבה מאוד נימים אדומים 2. באזור המפסעה יצאו הרבה מאוד יבלות (מולוסקום). האם טיפול פוטודינמי יעיל במקרה הנ"ל? האם הוא כואב? במקרה 1, האם במקרה ונחכה לגיל מאוחר יותר, האם תשאר צלקת גדולה יותר? תודה, אבי
טיפול פוטודינמי יכול לרפא את המולוסקום הוירלי ולהבדיל, את הנימים בפנים (שאינם קשורים לבעיה הוירלית). הטיפול כרוך בתחושה מציקה ולכן אינו מתאים לילדים. המולוסקום צפויים להבריא ברוב המקרים תוך שנה- שנתיים, ללא כל טיפול, וברוב המקרים במשך הזמן הצלקת תיעלם. בכל מקרה, אינני ממליצה לבצע טיפול מכאיב לילדה, אלא אם כן מדובר בבריאותה.