סבוריאה דרמטיטיס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובל קרוב לשלוש שנים מסבוריאה קשה בפנים ,וכבר טופלתי במשחות סטרואידים ,ואף נסעתי לים המלח למספר ימים ,היתה הפוגה קלה ולאחר מכן חזרתי למצבי הקודם , שאלתי האם המחלה יכולה לעבור מעצמה או שנהפכה לכרונית , והאם ישנו טיפול נוסף או שנגזר עלי לחיות עם זה ?!
סבוראיק דרמטיטיס היא כרונית וגם כשמטפלים מתי שהוא יחזור. מומלץ שתנסה טיפול פוטודינמי, אשר עוזר במרבית המקרים וחוסך את הצורך בסטרואידים אשר בשימוש ממושך אינם בריאים. תוכל לקרוא יותר על הטיפול באתר של אסף הרופא או לקבוע תור לבדיקת התאמה 08-9779981
לי גם יש את אותה הבעייה והפנו אותי למרכזים ביה המלח, אהם תוכל להמליץ לי על מרכזי או מקומות לטיפול במחלה