קסנתלסמה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כמה ימים הופיע כתם לבן על זוית העפעף. רופא העור אבחן זאת כגוש שומן ושלח אותי לבדיקה של שומנים בדם. האם רק טיפול קוסמטי יכול להעלים או שאם מתחילים בתזונה נכונה והתעמלות הכתם יכול להיעלם (כרגע זה נראה כמו כתם אין בליטות מעל העור) אני בת 43 ויש היסטוריה של שומנים בדם. אודה לתשובה
התעמלות ותזונה טובה יכולים להוריד את רמת השומנים בדם, ולכן ההגיון שיפחיתו את מספר הקסנטלזמות שיוצרו בעתיד אבל אין לזה הוכחה. מה שכן הוכח שהרגלים כאלו סטטיסטית יוסיפו לבריאותך ויאריכו את חייך. את הקסנטלזמה שכבר נוצרה תצטרכי לחיות איתה, או להסיר אותה אצל רופא כגון עור או פלסטיקאי.