נקרוביוזיס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בחורה צעירה, חולת סוכרת נעורים, סובלת מצלקות שאובחנו כ - NECROBIOSIS LIPOIDICA בשתי השוקיים שלי, בחלקן התחתון, הכתמים מכוערים, הם צלקות ורודות/אדומות ונאמר לי בעבר שאין לתופעה פתרון, מה יכול לעזור לי להעלים או לטשטש את הכתמים ? אני סובלת מזה מאוד ברמה האסטטית ! תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש מאמרים לפיהם אפשר לשפר כתמי נקרוביוזיס ליפואידיקה בעזרת טיפול פוטודינמי שזו השיטה שאני עובדת באסף הרופא. אבל לא התנסיתי בסוג זה של כתמים. מדובר בטיפול בטיחותי, (תוכלי לקרוא באתר) ואם תרצי אפשר לנסות. אני לא מכירה שיטה אחרת שעוזרת לסוג זה של כתמים.