דילמה יבלת ויראלית לילד
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום .ד"ר סמדר שרייבר יש לנו ילד בן 5 עם יבלת ויראלית .היבלת מציקה לילד ונימצא באזור הסנטר בפנים.רופא עור הוריד לילד את היבלת וכמובן שהיא חזרה .ועכשיו הוא נתן לנו תמיסת ורומאל אנחנו בדילמה לגבי שימוש התמיסה באזור הפנים 1=האים זה מסוכן ועלולל להשאיר צלקת או תופעות אחרות 2= אין לנו בעיה לממן טיפול בלייזר פרטי =במידה ונעשה מה האים הוא יעיל ומה התדירות של הטיפול (אחת לכמה זמן)למה התוריים ארוכים כמעט המתנה של 5 חודשיים בין תור לתור תודה רבה מראש משפחת אורן ==חולון
בהרבה מקרים יבלת וירלית מתרפאת ללא טיפול. בשאר המקרים, טיפול בלייזר הינו מקובל. חשוב לטפל בתדירות גבוהה עד שהיבלת מושמדת מהשורש, אחרת תחזור. אני לא יודעת מדוע התורים ארוכים. לגבי טיפול פרטי, כדאי שתשאלו את אחד הרופאים בתחום (כגון דר' אסי לוי מב"ח שרון).