כתם על הלחי - דחוף
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודשיים הופיע כתם אדמומי על הלחי שלי. הייתי אצל מספר רופאי עור - כולם למעט אחד איבחנו אותו כהיפר פיגמנטציה. ניתנו לי אפלומיצין/הלוקום/משחת הבהרה ללא הטבה ממשית. הרופא האחרון שביקרתי אצלו אמר שאולי זה רוזיצאה, שסביר להניח שלייזר לא יעזור ושמוטב להניח לזה, להפסיק מייד עם המשחות, ואולי יעבור מעצמו. אני חסרת אונים.זה מאוד בולט ומפריע לי ברמה האסטטית.מה ניתן לעשות?? נא עזרתך.
מכיון שהמשחות לא עזרו ברור שהרופא האחרון צודק להפסיק אותן. לפי מה שתיארת זה לא משמעותי אלא אסתטי בלבד. אני לא יכולה לאמר אם יעבור לבד בלי לבדוק אותך. את מוזמנת לבדיקה 054-4010140