שאלה לגבי פציעה בשפה העליונה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! ראשית, אני לא בטוח שהפורום הזה הוא המקום לשאלה שלי. אשמח להכוונה במידה וכך הדבר. לפני יומיים ננשכתי ע"י כלב בשפה העליונה, וכתוצאה מכך האיזור הפצוע תפור, ואסור לי לשטוף אותו ביומיים הקרובים. אני שם לב שכשאני מתעורר בבוקר, האיזור נפוח מאד (אם כי לא כואב), ובמשך היום הנפיחות יורדת מאט. שאלתי היא, האם אני יכול להשתמש בקרח, או בכל דבר אחר, על מנת להוריד את הנפיחות גם במצבי? תודה רבה!
מותר להוריד את הנפיחות עם קומפרס קר. מומלץ לפנות ללשכת הבריאות המחוזית מידית לאחר נשיכת כלב, כדי לברר חיסוני כלבת, ולקבל כיסוי אנטיביוטי. אני מקוה שעשית את זה, אחרת תזדרז.