כתם לידה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתי בת 3 ו-5 חודשים נולדה עם כתם לידה עגול בצבע חום מעל גבה ימנית ואני חושבת לעשות לה ניתוח להורדת הכתם. האם אפשרי לעשות בגיל כזה? חשוב לי לציין, שפניתי לרופאי עור והם אמרו לי שלחכות עד שתהיה בגיל העשרה.. אך אני לא רוצה שבתי תסבול כשתתחיל כיתה א' מהערות של ילדים בני גילה. אני בקופ"ח כללית (אם זה חשוב) תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
אני באופן אישי לא מטפלת בילדים. נשמע לי הגיוני ההמלצה של רופא עור לחכות לגיל העשרה, כי ניתוח הוא חויה טראומתית, ולא תמיד מצליחים לקבל תוצאה יפה. אז אם כשהיא תגדל היא מאד תרצה ניתוח, שתחליט על זה בעצמה.