לייזר לטיפול בכתמי פורט וויין סטיין- מודאגים מאוד.
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת השנה ו-3 חודשים עברה אתמול טיפול ראשון של לייזר על כתם מסוג פורט וויין סטיין שנמצא על העפעף ועולה למצח בצד. הכתם היה יחסית מאוד בהיר עד היום. כחצי שעה לאחר הטיפול הסרתי לה את הפד עם המשחה ששמו לה ונחרדתי לגלות כתמים עגולים באיזורי הטיפול בצבע ורוד כהה מאוד! האם זה תקין? אודה לתשובה מהירה כי אנחנו ממש מודאגים... תודה.
יתכן ובימים הראשונים לאחר הטיפול הנגע אדום מאד. בכל זאת מומלץ לפנות לרופא המטפל לביקורת.
הי נורית, הומלץ לנו לעבור טיפול דומה ואני מאוד מודאגת. מדובר בבת שנתיים וחצי עם כתם דומה למה שתיארת שעד עכשיו אמרו לנו שיעבור ולא מדובר בפורטווין. האם אפשר ליצור איתך קשר? תודה