כתמים בשפתיים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גיליתי כתמים לבני בשפה התחתונה. הרופא טוען שזה נזקי שמש. כמעט ואני לא נחשפת לשמש ושנית, חברה אמרה לי שמצאו לה כתמים לבנים טרום סרטניים כתוצאה משימוש באודם עמיד. ראשית- האם שמעת על אודם מסרטן? וכמובן באילו מוצרים אסור להשתמש- קראתי שיש אודמים שמכילים עופרת. ושנית- האם כדאי לסמוך על הרופא ולא להתעקש לבצע ביופסיה??
רופא מיומן ומנוסה יהיה צודק במרבית המקרים. כתמים לבנים בשפתיים - לרוב מדובר על לוקופלקיה שהם טרום סרוניים. אבל אם את רוצה זכותך לדרוש ביופסיה. לוקופלקיה, נגעים טרום סרטניים וסרטניים ניתנים לריפוי ע"י טיפול פוטודינמי בלי להשאיר צלקת. את מוזמנת לבדיקת התאמה באסף-הרופא.