שאלה לגבי יבלת בכף הרגל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב יש לי יבלת בכף הרגל שחוזרת על עצמה. הייתי אצל רופאת עור שצרבה / הקפיאה את היבלת. בפעם הראשונה (לפני כ- 3 חודשים ) היבלת "נשרה" לאחר חודש, אבל לצערי היא גדלה מחדש. היום כשהייתי שוב אצל הרופאה היא אמרה לי שזה ווירוס וכנראה היבלת תגדל שוב. רציתי לשאול - האם יש מה לעשות חוץ מלצרוב בכל פעם (זה כואב מאוד ולמעשה לא עוזר) האם יש טעם לגשת לקוסמטיקאית רפואית לאחר נשירת היבלת לשם טיפול משלים? או - האם יש רעיון לטיפול אחר. תודה מראש
אולי הקפאות חוזרות כל שבועיים יצליחו לרפא את היבלת. אם לא אז כדאי לשקול טיפול פוטודינמי. אפשר לקרוא יותר באתר של אסף-הרופא.