קיבלתי תוצאות בדיקת ביופסיה מלחיצות!
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
"קטע עור עם שינויים פסוריאזיפורמים קלים של האפידרמיס. בדרמיס העליון והאמצעי תסנין לימפוציטרי עם אקסוציטוזיס של מעט תאי לימפה לתוך האפידרמיס. תאי הלימפה נצבעו חיובית לCD-3 (תאי T), יחס CD4/CD8 בערך 8/2, ממצאים חשודים למיקוזיס פונגוידס." חיפשתי קצת באינטרנט, ראיתי שזה קשור לסרטן וזה מאוד מלחיץ אותי. רציתי לדעת, האם זה נכון? ואם כן, כמה זה חמור? מה הטיפולים שצריך לעבור? מה הסיכויים שלי? אשמח מאוד לקבל תשובה מהירה. בתודה מראש.
מיקוזיס פונגואידס זה באמת סרטן עור אבל יחסית קל, כי לרוב לא פוגע באיברים פנימיים ואפשר לחיות איתו שנים רבות, ויש גם טיפולים מוצלחים. לא עושים אבחנה רק לפי ביופסיה באינטרנט, כי אולי זה משהו אחר. את צריכה לחזור לרופא עור ששלח אותך לביופסיה, ולהמשיך בירור רציני. הרבה בריאות.