שלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי שהייתי מאושפזת כמה ימים בבית חולים והם שחררו אותי ואמרו שאין לי כלום, אבחנתי את עצמי בעזרת האינטרנט ואתמול הלכתי לרופא עור ולצערי צדקת באבחנה שיש לי שלבקת חוגרת. אני על סף לקפוץ מהחלון מרוב כאבים, זה נראה שלא יכול לכאוב יותר אבל מרגע לרגע זה רק כואב יותר ויותר. קיבלתי מהרופא וולטרן בנרות וזובירקס 5 פעמים ביום. (אני אלרגין לאספירין, אופטלגין, אדוויל ונורופן). האם יש משהו נוסף שאני יכולה לעשות כדי להקל את הכאב? זה פשוט לא אנושי. עד עכשיו באזעקות עוד איכשהו ירדתי לחדר מדרגות, באזעקה הבאה אני נשארת במיטה, הכאב יותר מדי חזק. אשמח לעזרתכם. (יש לי בעיקר בחיבור בין המפשעה לרגל ימין)
צר לי אבל אין לי רעיון מבריק. כדאי לחזור לרופא ואולי ירשום לך תרופות דמוי אופיאטים סינתטיים.