vitiligo
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני כת 36 ולאחרונה ראיתי בירך מספר כתמים לבנים מוזרים..לקחו לי ביופסיה עם חשד ל - vitiligo. חזרה תשובה מוזרה - הממצאים מעלים חשד להתחלה של vitiligo אך אינם אבחנתיים...מה זה אומר?? מה עלי לעשות?? ושאלה יותר חשובה לי - האם זה תורשתי?? בברכה.
לקריאה נוספת והעמקה
מכיון שלא ידוע אם זה ויטיליגו וגם לא ידוע מה הגורם, אז אי אפשר לאמר אם המקרה האישי שלך תורשתי. ויטיליגו אפשר להקל ע'י פוטותרפיה עם אולטרה סגול שמתבצע במכונים מיוחדים של קופות החולים, או במחלקות עור כגון בילינסון, איכילוב, תל-השומר. שם גם תוכלי לקבל המלצות כגון תזונה ואחרות.