קצת בחרדה , אשמח לתשובה ותודה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לבני בן ה11 יש שומה על הקרקפת שנראית מורמת מעל השטח בצבעי חום אדמדם. קבענו תור לרופא בעוד מס ימים. היום ערכתי לכל בני הבית טיפול נגד כינים (הקטן הביא מהגן) והמשרק הסמיך פגע בשומה פתח אותה לגמרי והיא דיממה. עכשיו , אני זוכרת ששמעתי פעם ששומה מדממת היא אינדיקציה למלנומה ומכאן חרדותיי הרבים ועד שאגיע לרופא, בעוד מס ימים, לא אהיה שקטה. האם יש מקום ללחץ, האם עליי לקחת אותו מוקדם יותר למרפאה? אודה לך מאד על התשובה רונית
פציעה ממסרק אינה אינדיקציה למלנומה, ואינה גורמת למלנומה. את יכולה ללכת לבדיקה בזמן שנקבע לכם.
האם שומה כזו שדיממה היא אינדקציה למשהו מטריד? שוב תודה