כתם .
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחת לכמה זמן מופיעה אצלי על האמה מן כתם אדום מעין שטף דם כהה ולא אסתטי. איני יודעת באם הכתם הזה מופיע כתוצאה ממכה שחטפתי ולא שמתי לב, או שזה קטע ששייך למשהו לא תקין במחזור הדם. (אני כבת 51). הכתם נעלם לבד אחרי כשבועיים, ושוב מופיע. הרופא עור שלי אמר, שאין לי מה לעשות בנדון, זה סימפטום של גיל. לא כ"כ נראה לי. אודה לתשובה בנושא.
האפשרות שצינת לגבי שטף-דם ממכה מתקבלת על הדעת ומומלך לבצע בדיקת תפקודי קרישה. יש גם אפשרויות אחרות תגובה אלרגית או תגובה לתרופות. גם האפשרות שצין רופא העור קימת, במבוגרים העור שביר יותר, רגיש למכות במיוחד במי שמקבל אספירין.כדאי להבדק אצל רופא עור נוסף.