גירוי של העור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר כמעט שנתיים יש לי גירויים בעור. פתאום יש לי גירוד ברגל ואז מוםיע אדמומיות ואז כמו שריטות של חתול... וזה כל פעם במקום אחר בהתחלה היה רק ברגליים אחרכך יותר בבטן אחרכך יותר בידיים וזה לא נעלם זה בא והולך כל פעם באזור אחר. הייתי פעם אחת אצל רופא עור ממזמן ולדבריו זה אלרגיה יכול להיות שזה משהוא אחר ,מסוכן סימן למשהו? אני מאוד חוששת מכיון שזה לא עובר לי תודה רבה לך מראוש
לקריאה נוספת והעמקה
יש מרפאות מיוחדות לטיפול/בירור גרד שצמודות למחלקות עור בבתי-חולים כגון איכילוב. הייתי ממליצה שתפני למרפאה כזו, הסמוכה לאזור מגורייך.