מה לעשות ? קרחות מלחיצות בראש!
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר סמדר שרייבר, אני כבן 53, לאחרונה אני סובל מגירודים, עיקצוצים ואי נוחות בחלקים בקרקפת וכתוצאה מכך לאחר מס' ימים נוצרים לי קרחות (זה התחיל מקרחת אחת) שבהם זה נראה (ע"י אישתי והילדים) ומרגיש כאילו ממש נאכל הראש ולא ייגדל לי שם שיער. הלכתי לרופא עור שעשה לי גם ביופסה, ורשום לי אחרי הבדיקות מעבדה שזה כנראה ליכן פלנופילאריס- Lichen planopilaris . אני מאוד לחוץ כתוצאה מזה וזה הדבר היחידי שמעסיק אותי במהלך היום. כיצד אני מונע את ההתפשטות הקרחות בראש? האם אפשר להכנס לבריכה ולים ? האם ראש חשוף לשמש זה מסוכן או עדיף לשים כובע? האם זה מדבק? והכי חשוב: כיצד אני מטפל ומרפא את הבעיה? הרופא הפנה אותי לבה"ח, ורציתי להתייעץ וכיצד להתנהג עד שאגיע לתור שנקבע לי שם.
גם לי היו קרחות וד"ר צמח הזריק לי חומר והשיער גדל בחזרה