איפור קבוע
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במשך 10 שנים אני עושה איפור קבוע. ומאד מרוצה. לפני כשנה עשיתי פעם נוספת,אחרי 4 חודשים יצאו לי פצעים בגבה. ולאחר מכן בגבה השניה. אני טופלתי במשחה היקומיצין ועדיין אין שינוי,להפך המצב החמיר. המצב נכון להיום קיים פצע פתוח לאורך כל הגבה. המצב מאד מטריד אותי. את המשחה קיבלתי מרופא עור בעל נסיון. האם להמשיך או אולי ללכת להתיעצות נוספת. אודה לכם על תשובתכם.
כנראה פיתחת אלרגיה לחומר של הקעקוע וזו בעיה שיכולה להמשך זמן רב, והיקומיצין ירפא רק חלק מהמקרים. כדאי שתתיעצי עם מרפאת דלקת עור ממגע "קונטקט דרמטיטיס" באחד מבתי החולים. אולי הם יוכלו לעזור לך. בודאי אסור בעתיד קעקועים, ותצטרכי לנקוט זהירות גם בצבעי שיער.