פריחה בעור בחשיפה לשמש
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מזה 3 שנים בעת הגעת הקיץ יוצאת לי פריחה בידיים בעיקר ובמקומות שנחשפים לשמש, מן עקיצות יתוש שמגרדות מאד. פניתי למנהל מח' עור ועשיתי בדיקת ביופסיה שלא גילתה ממצא מיוחד חוץ מאשר משהו בדם והרופאים אמרו שזו כנראה אלרגיה לשמש. חשוב לציין שבפנים לא יוצאת לי הפריחה. פניתי להומופאט וגם לה לא היה פתרון קונקרטי לבעיה והפנתה אותי לנאטורואפט. אני מיואשת ולא יודעת לאן לפנות וכיצד לטפל בבעיה. אודה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
נשמע שעשו לך בירור יסודי, אז אולי הם צודקים וזו אלרגיה לשמש. כדאי לנסות להסתיר את הידיים עם כפפות בזמן השהיה בשמש ולראות אם זה פותר את הבעיה.