אקנה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר'סמדר שלום, אני סובלת מאקנה מגיל 18. היום אני בת 42. כל השנים טופלתי בגלולות משום שטיפולים אחרים לא הצליחו. כיום הגלולות גורמות לי נזק של מיגרנות קשות עם תופעות נוספות. אני בהפסקה מהגלולות כחצי שנה ויש התפרצות של אקנה בצורת ציסטות.יש לי פנים יפות וזה עושה עוגמת נפש. זה בא גם עם גירודים קשים. כל הבדיקות ההורמונאליות שעשיתי בעבר היו תקינות. כניראה זו נטיה גנטית של בלוטות החלב להגיב להורמונים. ברצוני לברר האם הטיפול הפוטודינאמי עשוי לעזור לי והאם הטיפול הוא עוזר לטווח ארוך ? בברכה, יעל
טיפול פוטודינמי יכול לעזור לאקנה אפילו במקרים קשים, אבל אינו מתאים לציסטות. הרבה פעמים טועים ומכנים בשם ציסטות- נודולות של אקנה שזה שלב קל יותר של המחלה. הייתי מציעה שתבואי לאסף הרופא לבדיקת התאמה 08-9779981 ונראה במה מדובר, ואם אפשר לעזור לך.