לגבי טיפולים של רפואה משלימה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זימנו אותי לביקור במרפאת רפואה משלימה. אני סובלת מגידולי bcc/scc בעור הפנים והידיים. הרופא טוען שגידולים אלה לא נוצרים משמש אלא מהצטברות רעלים בגוף ושאפשר לטפל בהם ע"י דיקור סיני של שני מחטים. הוא מבטיח שאחרי סידרה של 10 טיפולים הגידולים לא יחזרו אף פעם יותר. אודה לתגובתך. אני בת 65 ואינני מעשנת
אני מטפלת בגידולים כאלו באסף-הרופא ע'י טיפול פוטודינמי שמקובל ואפקטיבי, ועליו אני יכולה להמליץ בחום. יש עוד טיפולים מקובלים כגון ניתוח והקפאה שאפשר לקבל בקופת-חולים. אין לי שום ידע על השפעת דיקור סיני על סרטן העור, שזה מה שיש לך, ולכן איני יכולה לחוות דיעה על ההצעה שנתנו לך. אולי כדאי שתדברי עם אנשים שעברו את הדיקור, כדי לדעת אם ריפא את הגידולים.