גלי רדיו
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היו לי צלקות אקנה קלות וניסיתי טיפול בגלי רדיו שבעקבותו כל עורי נהיה כוויות שכמעט ועברו ועכשיו יש לי פגמנצטיה, קיבלתי משחת הידרוקינון לפגמנטציה למרות 8% כל לילה זה בסדר או גבוה/נמוך מדי? בנוסף נהיו לי נקודות שומן לבנות כתוצאה מהטיפול מה ניתן לעשות? הבנתי שיש מחט חשמלית האם יש לטיפול במחט חשמלית תופעות לוואי כי העור שלי רגיש או שיש אם בכלל טיפול אחר תודה
משחה של הידרוקינון 8% אולי תעזור לכתמים, תצטרכי להשתמש בלילות חודשיים עד שתשיגי תוצאה, ובבוקר חיבים קרם נגד שמש. הייתי מציעה שתגשי לרופא עור לבדיקת הנקודות הלבנות, ולפי האבחנה הוא יוכל להציע לך טיפול, או לאמר לך מה יעזור לך.