לגבי טיפולים פוטודינמיים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופאה קראתי ברוב עיון את תשובתך המפורטת לליטל אודות האמא שלה. גם אני בגיל הזה וכבר הוציאו לי 6 נגעים של bcc , מהם 2 בפנים. אני מעוניינת ב"טיפול מונע" לאזור הפנים כי אני חוששת מעוד צלקות. לאחר שקראתי באתר שלכם אודות הטיפולים שהמלצת. שאלותי: 1. האם הטיפול יעיל רק כשרואים את הנגע יוצא? האם אפשר לזהות נגע רדום שעדיין בתוך העור? 2. האם הטיפול הנ"ל טוב להצערת האור גם בלי "סיפור" של נגעים? 3. האם הטיפול פרטי או דרך קופות החולים? ואם זה פרטי, כמה בערך הוא עולה? בתודה רבה מראש
לפי מה שכתבת, טיפול פוטודינמי יכול להתאים לך מאד, אבל אוכל להיות בטוחה בזה רק אחרי שאבדוק אותך. תוכלי לתאם בדיקה, ללא תשלום, באסף-הרופא 08-9779981. הטיפול מרפא נגעים טרום/סרטניים, גם כאלו שמורכבים תאים בודדים ועדיין אינם נראים לעין. תועלת משנית, היא הצערת העור, הפחתה בכתמים ושיפור במקרם.