טיפול ב molluscum contagiosum בילדים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבני בן ה 6 יש כ 5 יבלות וירליות בפנים, מזה כ 8 חודשים, ולבתי בת ה 3 צצו רק לאחרונה 5 יבלות בפנים ועוד 2 בחזה. אציין שהדבר לא מציק מאוד לילדים, מבחינה אסטית והתנהגותית. הומלץ ע"י ד"ר אביקם הראל שלא להמתין שייחלפו מעצמן, מחשש שייתרבו, אלא להסירן ע"י כפית קוראטאז תחת טשטוש. גם מביקור אצל רופאים אחרים וגם מהתרשמותי באינטרנט - רוב הרופאים ממליצים שלא לטפל. שאלותיי: 1. מהי המלצתך? הבנתי שבעקבות הטיפול יכולות להשאר צלקות, ולעומת זאת, אם ייחלפו מעצמן - מירב הסיכויים שלא יישארו צלקות. כ"כ, יכולות להתרבות מעצם הטיפול, בנוסף, יכול להיות שעוד מקומות כבר נגועים, שלא נראים עדין ויצוצו רק לאחר זמן מה. ואז מה עושים? שוב טיפול כזה? בנוסף, למרות ההרדמה - עדין מדובר בסוג של טראומה עבור הילדים... 2. האם למישהו היה נסיון בטיפול כזה או בבעיה זו בכלל ויכול לספר על התוצאות? בברכה.
אני באופן אישי לא מטפלת בילדים, ולכן לא יכולה לעזור לך לבחור. כפי שצינת, ב2 הגישות יש הגיון.